Niks verkeerds over Barry White al heeft z'n achternaam nu wel iets dubbelzinnigs... [img]graemlins/thinking.gif[/img]
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Volgens mij klinkt Barry White ook al niet meer al te best tegenwoordigOriginally posted by P e e:
Blink_je kan getuigen dat ik vanmiddag al begon te klinken als Barry White...
Pee
[img]wink.gif[/img]
Niks verkeerds over Barry White al heeft z'n achternaam nu wel iets dubbelzinnigs... [img]graemlins/thinking.gif[/img]
De stripdagen naderen, en we zijn de 100 posts voorbij. Zullen we dit topic dichtgooien, en morgen een nieuwe Archeon-dagen evaluatie topic openen?
[img]cool.gif[/img]
(mag ik als newbie ook een keer een topic dichtgooien)
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">LOL! topics mogen we openen maar niet dichtgooien! [img]wink.gif[/img] .Originally posted by Abyss:
De stripdagen naderen, en we zijn de 100 posts voorbij. Zullen we dit topic dichtgooien, en morgen een nieuwe Archeon-dagen evaluatie topic openen?
[img]cool.gif[/img]
(mag ik als newbie ook een keer een topic dichtgooien)
Want dan gaat het hek van de terp..of was het spreekwoord, dan springt het schaap op de weide.
Nou ja ik bedoel men kan geen topics sluiten mits je een mod. bent!
voor hen die nog een route willen hebben vanaf de trein: (bedankt Michelin)
Stationsplein for 165 ft
Prins Bernhardlaan for 0.2 mi
Conradstraat for 0.5 mi
Goudse Schouw for 0.5 mi
Archeonlaan
mi zijn uiteraard 'miles' niet 'minutes'... [img]wink.gif[/img]
Deze topic kan na vandaag wel dicht, ja. Morgen openen we gewoon de topic "Stripdagen Alphen: het verslag." Lijkt me een fijn plan.
Bookmarks